Interstas

interstas logo

INTERSTAS/Međunarodni projekt predstavljanja turizma, turističkog filma, krajobraza, utemeljen 1994. godine. Inicijativom FEST / Europska federacija turističkih novinara i pisaca, Rim, Italija, od 2003. postaje i sjedište „Međunarodnog kluba zaslužnih za turizam“. U svom razvojnom programu INTERSTAS utemeljuje još dvije međunarodne priredbe; 1988. uz potporu FEST i ITF-a, utemeljuje ITF'CRO/Međunarodni festival turističkog filma, i 2003. postaje članicom Europske asocijaciju za cvijeće i krajobraz - AEFP/EFE, i utemeljuje KEA-CRO/Krajobrazno cvijetno natjecanje hrvatskih gradova, mijesta, centara za ZLATNI CVIJET EUROP i posebnun nagradu „Dr. Lucija Čikeš“. 2015. Ulazi u članstvo svjetske asocijacije za cvijeće i krajobraz Communities in Bloom, u cvijetnom/krajobraznom natjecanju za MEĐUNARODNI ZLATNI CVIJET-CiB. Sve tri međunarodne turističke, film festivalske, krajobrazne priredbe, odvijaju se u istom terminu kao jedinstvena manifestacija, poduprte od svjetskih resornih asocijacija za turizam, turističko novinarstvo, turistički film, krajobraz; FIJET, FEST, ITCO, CiB. Pod pokroviteljstvom Splitsko-dalmatinske županije i Grada Solina, te visokim pokroviteljstvom Hrvatskog Sabora i predsjednice Republike Hrvatske, gospođe Kolinde GRABAR KITAROVIĆ. Sa aktivnim pripremama i realizaciji cjelokupnog projekta započinje se 15. travnja i traje do 15. studenog tekuće godine. Finale cjelokupne manifestacije, ove 2019., već desetu godinu u kontinuitetu, odvija se u Gradu Solinu, Hotel President, u dane: 13, 14, i 15. studeni 2019.

U poslovnoj koncepciji završnog finala INTERSTAS-a, predviđena su dva poslovna dana trajanja (četvrtak i petak), sa stručnim, znanstvenim skupovima, pratećim događanjima (komercijalne prezentacije, okrugli stolovi, turističke, filmske, edukacijske-ekološke radionice, susreti sa stručnjacima i praktičarima iz domena turizma, znanosti, filma, tv, turističkim i filmskim novinarima, specijaliziranim izložbama, turističkim burzovnim i komercijalnim ugovaranjima), program. U okviru Izlagačkog prostora u kome se predstavljaju Laureati-dobitnici prestižnih međunarodnih turističkih nagrada za izvrsnost, prigoda je to za susrete i ostvarenje brojnih kontakata, poslovne razgovore, razmjenu međunarodnih iskustava i znanja s ljudima koji donose važne odluke iz domene razvoja međunarodnog turizma, turističkog filma, urbanog i ruralnog razvoja, krajobraza, zaštite okoliša, održivog razvoja. Posebna pažnja usmjerena je ka predstavljanju gradova, mjesta/sela/centara za MEĐUNARODNI ZLATNI CVIJET – CiB, i posebnu nagradu „dr. Lucija Čikeš“. Prijava za Interstas.

Temeljem prijedloga posebnog Povjerenstva turističkih novinara i pisaca, odlukom Vijeća i Direktorija manifestacije, uz potporu Svjetske i Europske federacije turističkih novinara i pisaca, vrši se odabir nominiranih u svih pet kategorija, lokalnih, regionalnih, nacionalnih organizacija, pojedinaca i njihovih programa za - Laureate godine. Dobitnici ovih prestižnih međunarodnih turističkih nagrada su ugledni pojedinci, turističke zajednice, institucije, organizacije, mjesta, gradovi, regije, iz Hrvatske, Europe i Svijeta, s obrazloženjem: „za izvrsnost i izniman doprinos promociji i razvoju turizma na različitim razinama, znanosti, kulture, sporta u funkciji turizma, te poticanje razvoja kvalitete života i zaštite okoliša“. Prestižne međunarodne turističke nagrade CERTIFIKAT KEA-CRO, „Dr LUCIJA ČIKEŠ, POVELJA FEST - ANTONIO CONTE, ZLATNI INTERSTAS - Laureatima se uručuju na završnoj svečanosti u petak, 15. studenog 2019. g. Link Youtube manifestacija 2019.

Nagrade Laureata obrazlažu se valorizacijom kvalitete rada, kreativnošću i visinom doprinosa svakog od pojedinaca i organizacija u realizaciji njihovih programa. Bazirane su na prepoznatljivosti njihovog rada, i vrhunskog profesionalnog postignuća, na razvojnim projektima i programima, koji kroz svoje profesionalne, stručne, znanstvene i praktične radne aktivnosti promiču turističku ponudu, kulturu, znanost, sport… Ovim postignućima izniman je doprinos promicanju i daljnjem lokalnom, regionalnom, nacionalnom razvoju turizma i svim sudionicima koji u njemu sudjeluju, a time i ugledu svoje zemlje. To zasigurno pridonosi prosperitetu, garanciji kvalitete i boljitku života, te potvrdi opravdanosti dodjele ovih međunarodnih turističkih nagrada.

Prema najavama za 2019. godinu, uz nekoliko hrvatskih gradova i mjesta koji će se predstaviti u natjecanju za Međunarodni zlatni cvijet – CiB '2019., iz više zemalja svijeta očekuju se prijave preko 130 kandidata za ZLATNI INTERSTAS 2019. i POVELJU FEST – ANTONIO CONTE 2019.

Cilj ove već tradicionalne međunarodno afirmirane manifestacije, jedinstvenog multimedijalnog projekta ove vrste, koja se sastoji se od tri specijalizirane turističke, film festivalske, kulturološke, edukacijsko-ekološke priredbe na području turizma, turističkog filma, kulture življenja, održivog razvoja, članice svjetskih resornih asocijacija iz ove domene: FIJET, FEST, ITCO, CiB., uz međunarodnu razmjenu iskustava, i međunarodnu suradnju, je doprinos unapređenju, Promicanju, obogaćenju i valorizaciji međunarodne turističke, kulturološke, film festivalske, krajobrazne ponude. Temeljni cilj je doprinositi daljnjem razvoju i unapređenju i hrvatskog turizma, time i turizma grada Solina, domaćina manifestacije, te grada Splita, sjedišta uprave manifestacije, a time i Splitsko-dalmatinske županije. Sve s ciljem: da naša županija, Split i Solin, kao važni dalmatinski i hrvatski gradovi i u ovom segmentu svjetske kulturološke i turističke aktivnosti zadobiju mjesto koje im po svim povijesnim, kulturološkim, i geolokacijskim vrijednostima i pripada. Manifestacija kao cjelogodišnji turistički projekt izravno i posredno donosi i dobre turističke rezultate. Prema statističkim podacima TZ grada Solina, zahvaljujući manifestaciji, upravo u mjesecu studenom protekle godine kada se završnica manifestacije održava, Solin bilježi 34 % više noćenja i 45 % više dolazaka. Manifestacija je i doprinos turističkom kulturološkom brendiranju Hrvatske na mapi Europe i svijeta. Time i doprinos unapređenju i daljnjem poticanju međunarodnih integracijskih procesa suvremenog turizma, a time i boljem razumijevanju među ljudima i narodima.

Svjetskoj promociji manifestacije, kao jedinstvenom multikulturalnom projektu ove vrste, u okviru kojega se nagrađuju pojedinci, i institucije na lokalnom, regionalnom, nacionalnom nivou, za njihovu izvrsnost u doprinosu međunarodnom razvoju putničkog prometa, zasigurno je Travelindex – Media, Los Angeles, USA, najveća svijetska medijska putnička tvrtka. Travelindex kao naš partner i promotor, na preko 50 web portala i video distribucijskih kanala, sa preko 40 miliona pregledas na YouTube kanalu, i preko 60 miliona posjetitelja diljem svih pet kontinenata, prezentira našu manifestaciju putem navedenih web portala, društvenih mreža i video distribucijskih kanala, počev od 15. veljače do 15. studenog tekuće godine. Udio ove svjetske medijske tvrtke je je cca 30% od ukupnog troška manifestacije. Travelindex